BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 29 august 2011

love lasts forever, lovers don't.

draga m,


esti un mincinos. "nu vreau sa-ti fac rau, nu sunt ca ceilalti" , serios ?! vrei sa-ti trimit toate convorbirile?.... "nu o sa te fac sa suferi niciodata" , asta iti spune ceva?... iti place sa minti? banuiesc ca da, avand in vedere ca m-ai mintit tot timpul. "eu chiar te plac" , stii ca te-am crezut?
ma doare, sa stii. ma doare... foarte tare. credeam ca sunt ok, dar nu sunt. imi tot repet in gand "treci peste", dar nu pot. nu stiu cum sa-ti explic ce-ai fost tu pentru mine, un fel de... lucru pe care nu l-am putut dobandi niciodata!... un baiat care m-a citit din prima, care mi-a dat "diagnosticul" fara sa-mi faca "analizele". tu ai fost ratiunea mea, atunci cand nu intelegeam nimic. tu ... m-ai mintit. eu nu te-am mintit, n-am avut taria. n-am avut curajul ala, incat sa-ti spun "nu te plac" sau "nu tin la tine nici macar un pic"... pentru ca nu aveam de ce sa mint atata timp cat era adevarat.
si stii ce ma mai doare? ca nu mi-ai dat o sansa. in loc sa mi-o dai, ai irosit-o. dar banuiesc ca asa merg lucrurile acum. arati ca-ti pasa, ca mai tarziu sa zici "hahaha, looser, am glumit". pacat ca tu nu mi-ai spus de la inceput cum e faza asta. pacat , pacat. pff, fuck this, incepeam sa te iubesc.


pa,
r.


0 comentarii: